Відбувся вебінар «Фізичні вправи та їх вплив на емоційний стан учнів»

13 квітня 2022 року Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка було проведено вебінар для фахівців фізичної культури та спорту.

В ньому брали участь вчителі фізичної культури, керівники спортивних секцій ЗЗСО.

Тіловиховання через вольові зусилля! Фізична активність, рух, емоції, почуття, творчість… Тренд, який сьогодні потребує онлайн освітній процес галузі «Фізична культура».

Спікерами заходу були викладачі Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка:

Кочерга Олександр Васильович, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, канд. психол. наук;

Черпак Юрій Васильович, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти, канд. пед. наук;

Корнієнко Ірина Петрівна, викладач кафедри освітнього лідерства, майстер спорту.

Педагоги в умовах тривожного сьогодення мають враховувати фізичний і пізнавальний розвиток учнів, а саме їх емоційно-особистісний стан.

Вчителі ознайомились з механізмами формування в школярів умінь розпізнання, керування власними емоціями, дізналися про методики управління тілом і регулювання емоційним станом людини.

Далі цікавіше!

Спікер Олександр Кочерга розкрив тему: «Рух і емоції: психофізіологічний аспект». Він акцентував увагу педагогів і грунтовно виклав суть:

  • «Психологічних процесів творчості дітей»;
  • «Як оцінюється інформація мозком під впливом рухової активності?».

Олександр Васильович надав практичні поради учителям щодо зовнішніх емоційних проявів рухової діяльності учнів.

Запрошені гості Оксана Барбазюк, керівник закладу освіти ПШ № 310 «Творчість» та Ірина Байдак, вчитель фізичної культури СШ № 72 поділились досвідом із організації занять психоемоційної підтримки, розвитку моторики та вестибулярної чутливості учнів.

Професійними і корисними виявились практичні рекомендації спікерів заходу Юрія Черпака та Ірини Корнієнко.

Вони окреслили шляхи фізичного розвитку здобувачів освіти засобами фізичних вправ, активних ігрових руханок, інструментів, методів, принципів онлайн навчання в ЗЗСО.

Методичні поради з питань: «Як оптимізувати рухову діяльність у сегменті емоційного сприйняття?» також стануть у нагоді педагогам під час підготовки до уроку.

Дискусійний простір у завершальній частині учасники заходу наповнили корисними доповненнями, що є підтвердженням зацікавленості учителів.

Запропоновані фахівцям фізичного виховання матеріали, поради, форми, засоби, інструменти навчання допоможуть їм зорієнтуватись та підібрати саме ті, які ефективно вплинуть на такі психічні стани як гіперактивність, тривожність, сором’язливість, агресивність тощо.

Пропонуємо вчителям фізичної культури скористатись матеріалами вебінару, а також переглянути виступи спікерів вебінару:

О. В. Кочерга. Рух і емоції: психофізіологічний аспект: відео (35 хв.)

Ю. В. Черпак. Фізичні вправи: їх вплив на емоційний стан учнів: відео (36 хв.)

О. А. Барбазюк. Організація занять психоемоційної підтримки учнів та розвиток вестибулярної чутливості учнів: відео (11 хв.)

І. А. Байдак. Психологічна підтримка учнів і розвиток моторики: відео (8 хв.)

Бажаємо всім доброго здоров’я, мирного, блакитного неба та успіхів на педагогічній ниві України!

Comments are closed.