«Освітня галузь «Фізична культура»: як оцінювати в НУШ»

Учителям фізичної культури пропонуємо напрацювання експертів/експерток робочої групи відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.03.2025 № 418 «Про утворення робочої групи з розроблення пропозицій до нормативно-правових актів щодо системи оцінювання, загальних критеріїв оцінювання результатів навчання здобувачів повної загальної середньої освіти» (зі змінами від 18.04.2025 № 582 «Про внесення змін до складу робочої групи з розроблення пропозицій до нормативно-правових актів щодо системи оцінювання, загальних критеріїв оцінювання результатів навчання здобувачів повної загальної середньої освіти» та змінами від 08.07.2025 № 987 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.03.2025 № 418»).

Матеріали методичного посібника «Освітня галузь «Фізична культура»: як оцінювати в НУШ» рекомендовані педагогам як практичний інструмент упровадження компетентнісного підходу щодо оцінювання в 5–9 класах НУШ.

Детально ознайомитись з матеріалами методичного посібника можна тут.

У посібнику зазначено!

Покрокові рекомендації учителю як:

  • Відстежувати: індивідуальний поступ і темп навчання учнів/учениць.
  • Формувати навички: самооцінювання/взаємооцінювання.
  • Забезпечувати: прозорість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів освіти згідно вимог Державного стандарту базової середньої освіти (2020).

У путівнику:

  • Запропоновано переліки видів навчальної діяльності, які спрямовані на формування та оцінювання результатів навчання.
  • Надано зразки підсумкових робіт із детальними схемами, критеріями оцінювання.
  • Висвітлено концепцію оцінювання досягнень учнів, яка ґрунтується на особистісно орієнтованому підході за групами результатів (ГР № 1; ГР № 2; ГР № 3) та відображені у характеристиці навчальної діяльності свідоцтва навчальних досягнень учня/учениці.

Корисними для вчителя стануть:

  • Приклади критеріїв оцінювання результатів навчання учнів окремих видів робіт у межах ГР № 3:
  • Тести для оцінювання рівня розвитку фізичних якостей (за рівнями компетентностей: Низький; Середній; Достатній; Високий).
  • Орієнтовні тести для оцінювання фізичної підготовленості.

Comments are closed.